Tuesday, February 21, 2006

Carnaval la Crucea Rosie Sibiu


"Pe data de 11 februarie, filiala Sibiu a Crucii Rosii Romane a organizat cu voluntarii un carnaval in care au fost prezentate diverse costume si personalitati.
La parada costumelor si-au facut simtita prezenta o chinezoaica Clau San (directoarea noastra), ghicitoarea Luminita (Stefania), piranda cu puradelu' in brate (Andra), o indianca (Alina), Morticia (Irina) si Lurch (Ingo) din familia Adams, un orb (Dan), Mos Craciun modern (Cristi), domnisoara Lucica (Lucian), o vrajitoare si frumoasa Scufita Rosie (Silvana).
A fost o seara minunata, o seara <@ltfel>!" Andra
"Cu aceasta ocazie ne-am simtit bine, am dansat, am povestit, am facut poze, am si ras dar mai ales am facut altceva, ceva care pe noi ne-a incantat, pe langa actiunile si activitatile pe care le facem de obicei.
Toti suntem foarte multumiti deoarece a avut loc aceasta activitate mai putin obisnuita Crucii Rosii dar foarte reusita.
Multumim Crucii Rosii pentru aceasta seara minunata si speram ca nu va fi ultima. "
Stefania
"A fost o seara de distractie, s-a dansat, s-a facut parada mastilor, iesind invingatoare chiar ghicitoarea Luminita care sigur a facut ceva sa castige: a dat in carti, a dat licori de dragoste, era pregatita pentru orice.
Astfel am aratat lumii ca desi muncim mult, ne putem si distra.
A fost altceva in afara de promovarea Crucii Rosii, ore tinute pe programul <@ltfel>, chestionare, sedinte, exercitii la detasament si multe, multe alte actiuni."
Irina

No comments: