Sunday, October 01, 2006

Inscrie-te ca voluntar la Crucea Rosie Sibiu :)

5 comments:

Anonymous said...

Vrau eu dar sunt din galati id meu este bogdan14_steaua emailu meu bogdan14_steaua@yahoo,com

Crucea Rosie Sibiu said...

draga Bogdan, daca doresti sa faci voluntariat la Crucea Rosie, in orasul tau de resedinta, te rog sa accesezi www.crucearosie.ro si la sectiunea filialei vei gasi datele de contact din Galati. Succes.

Anonymous said...

Numele meu este Andra si as dori sa ma inscriu ca voluntar, ce trebuie sa fac?

Anonymous said...

vreau si eu sa ma inscriu ca voluntar. ofer mail'ul meu : sorinutza_dragutza_17@yahoo.com.
sunt la facultatea de stiinte, asistenta sociala anulI.
MULTUMESC

Unknown said...

vreau si eu sa ma inscriu ca voluntar crucea rosie sunt student la sibiu adresa de email este ojanmihai@yahoo.com unde aveti sediul in sb? datimi si mie adresa astept un mail.multumesc