Wednesday, April 23, 2008

La final...ne socotim

Iata ca a trecut si saptamana mult asteptata. Cu toate ca de-a lungul acesteia v-am tinut la curent cu ce s-a mai intamplat acum venim sa incununam succesele cu date mai exacte despre ce s-a intamplat in Saptamana Nationala a Voluntariatului la Crucea Rosie Sibiu:













  • Am realizat un numar de 224.5 ore de voluntariat. Extraordinar, nu? Si asta nu e tot...


  • Ne putem lauda cu 11 activitati


  • S-au implicat un numar de 17 voluntari


  • Ne-am distrat si ne-am dezvoltat abilitati :)


  • Am avut 2793 de participanti la activitatile desfasurate


  • Am realizat cel mai lung lant de PET-uri pe toata lungimea bulevardului central Nicolae Balcescu


  • L-am avut alaturi de noi la una dintre activitati pe domnul subprefect Marin Craciun


  • Munca voluntarilor implicati se ridica la suma de 513.03 lei prin raportare la salariul minim


  • Suntem mai cunoscuti in randul sibienilor :)


  • Am avut 22 de aparitii in mass-media: 10 – radio si tv, 12 – presa scrisa


  • Ne putem lauda cu 3 sponsori: Libraria Diverta, Casa de Cultura a Municipiului, GWM Ecologic


  • Am realizat cu ajutorul copiilor Scolilor Generale „Radu Selejan” si nr.4 un numar de 29 de papusi pe linguri de lemn


  • Am reusit sa colectam suma de 176,5 lei cadrul expozitiei cu vanzare realizata duminica


  • Am promovat o viata sexuala sanatoasa distribuind un numar de 6000 de prezervative


  • Am consumat aproximativ 700 de metri de sfoara, 15 cutii de creta colorata si multe alte materiale :)


  • Ne-am jucat cu copiii in parc simtindu-ne si noi mai tineri


  • Am bucurat privirea a 30 de spectatori cu viata de voluntar prezentata in cadrul piesei de teatru „Patanii de voluntar”


  • Am implicat voluntari in activitati 10 persoane adulte dintre care 9 cadre didactice


  • Am adus mai aproape de voluntariat un numar aproximativ de 100 de persoane
    Ne simtim mai impliniti pe toate planurile :)

    Daca va simtiti in stare si aveti un cuvant de spus in comunitatea din care faceti parte va invitam in gasca noastra!! !
    P.S. Nu pierdeti timpul ca veti pierde si o sumedenie de activitati interesante...

    Andra Gligor
    Coordonator voluntari

No comments: