Monday, July 21, 2008

Ghid pentru tabara

13... si totusi e numar cu noroc spre mirarea multora... 13 zile ne mai despart de mult asteptata tabara „Leaders for tomorrow”. Numaratoarea inversa a inceput in mod oficial, si in fiecare zi ne pregatim bagajele pentru o saptamana de neuitat.
13... azi am de pregatit rucsacul...
12... adaugam 2 hanorace groase
11... 2 perechi de pantaloni grosi ca nu se stie unde ajungem... dar in Paltinis sigur
10... bagajul se ingreuneaza cu 6-7 tricouri dintre care unul il pastram in siguranta sa ramana curat pentru ziua in care vom arata sibienilor ce stim si ce am mai invatat si ceva pantaloni scurti pentru zilele pline de soare
9... bocancii, adidasii si slapii pentru ca din experienta noastra avem parte de soare, ploaie si mers pe jos :)
8... costumul de baie, lenjeria intima, ochelarii de soare, poate o sapca sau o palariuta
7... sapun, pasta si periuta de dinti, pieptan, crema de soare si altele... stim noi care ne sunt nevoile dar nu vom uita servetelele umede pentru ca in caz de ploaie raul nu ne ajuta sa ne spalam
6... farfurie, cana, lingura, furculita si cutit... ce bune vor fi de trei ori pe zi! Le voi iubi tare mult si de aceea le voi spala cu mare drag dupa fiecare masa
5... cortul nici nu se pune problema sa il uit ca nu se stie ce alte anotimpuri se mai inventeaza in tabara asta unde toata lumea e creativa si deschisa la nou...
4... sacul de dormit nu il pot uita ca astfel poate doar ursul ma va incalzi :) si poate ma va lua cu el la cules fragi si mure si tabara s-a dus
3... si pentru ca tot vorbeam de anotimpuri care mai ciudat ca celalalt... pelerina de ploaie va fi cu siguranta ceea ce ma va salva chiar si pana la masa, la toatela ecologica din capatul poienitei si asa mai departe si lanterna care va fi "ghidul meu turistic" in fiecare seara
2... telefon pus la incarcat, telefoanele importante date, e-mail-uri trimise si totul e in ordine... urmeaza o saptamana unde nu mai vreau sa aud de calculator, televizor si tot ce inseamna „civilizatie”, insa voi avea grija de bateria telefonului sa mai pot vorbi cu cei dragi macar la 2 zile
1... am cam plecattttttttt... ne vedem prin 7-8 august ca pana atunci eu ma distrez alaturi de cei ce vor fi maine lideri si vai ce ne-om mai distra (ateliere unul si unul, baie in rau, foc de tabara si cantece, fotbal, volei, mancare la bucataria de campanie, vizitez Paltinisul si Sibiu... )

... offff ca deja visez cu ochii deschisi. Trebuie sa va las acum ca ma duc sa imi pregatesc rucsacul sa am unde imi pune maine cele 2 hanorace groase ;)


Oare asa va arata la final rucsacul meu?


Andra Gligor
Coordonator voluntari

No comments: