Thursday, July 31, 2008

timpul zboara...

Pelerina, unde esti? Am plecat sa te caut...

He he he… ce-a mai zburat timpul si azi am multa treaba. E ziua in care trebuie sa imi pun in rucsac pelerina de ploaie si lanterna, dar din pacate nu prea am cum inca, asa ca trebuie sa rezolv situatia. Lanterna mea este una cu personalitate (ca stapana ;)) si nu ma voi putea baza pe ea anul acesta iar pelerina mea de ploaie a sfarsit innecandu-se in ploile dese de la editia de anul trecut a taberei, dar promit ca anul acesta voi avea grija de ea numai sa-mi gasesc pe undeva caci la cum a plouat in Sibiu pana acum cateva zile, nu mai gasesti nimic ce sa te apere de ploi, sper ca voi sunteti mai norocosi.
Maine am din nou agenda ocupata... telefoane de dat... e-mail-uri de trimis si prieteni de salutat si pe langa acestea, telefonul meu trebuie sa ia o pauza sa stea la incarcat ca poimaine am tasnit si ne mai vedem peste o saptamana...


Andra Gligor
Coordonator voluntari

No comments: