Wednesday, March 04, 2009

« Fiecare are povestea sa, a ta poate fi următoarea piesă de teatru! »

Clubul de artă face ultima strigare pentru actori, regizori, scenarişti pentru următoarele piese de teatru. Până în 27.03.2009 doritorii se pot înscrie la Clubul de Artă doar venind la sediul nostru din Str Xenopol nr.1.

Totul e foarte simplu. Vii, asculti, înveţi, practici. Începe frumos şi se termină minunat. Clubul de artă nu înseamna doar teatru. Clubul de artă la Crucea Roşie Sibiu înseamnă mult mai mult de atât.

Ce înseamna să fii actor? Nu trebuie să ştii. Ce înseamnă să joci pe o scenă? Deşi nu trebuie să joci pe scenă neaparat, e un lucru extraordinar. Ce înseamnă să înveţi un scenariu? Totul e mult mai simplu când e conceput chiar de tine.

“Povestea mea nu a început de mult. Acum 2 ani am intrat pentru prima data în sediul Crucii Roşii Sibiu. Prima mea şedinţa a trecut repede. Mi s-au prezentat programele la care pot să particit şi am ales două dintre ele (@ltfel – educaţie de sănătate şi Clubul de artă). Am început cursurile şi imediat mi-am dat seama ce înseamnă să fii voluntar. Începuse să-mi placă din ce în ce mai mult, învăţam să vorbesc cu oamenii, să îmi fac prieteni, să-mi valorific toate calităţile. Îmi plăcea din ce în ce mai mult ideea de teatru la Crucea Roşie. Piese educative pentru copii de grădiniţa, pentru liceeni, pentru oameni în general. Piese prin care transmitem un mesaj, care doream să ajungă la cei ce ne privesc. Am învăţat mai mult decât mă aşteptam şi învăţ în continuare.” Pîrvu Ştefana – voluntar al Crucii Roşii Române filiala Sibiu

E momentul să afli şi tu ce înseamnă teatru la Crucea Roşie. De la tine, o sa învatăm toţi ceva nou, de la noi vei învăţa şi tu! Tot ce trebuie să faci e să vi la sediul nostru din str. Xenopol nr.1. Te aşteptăm în echipa noastră!

4 comments:

dheo said...

Vino si tu joi, 16 aprilie, de la ora 17 in Imperium Pub la Blogmeet Sibiu Primavera 2009! Tema discutiilor: Blog versus presa. Vom avea si un invitat surpriza! Confirma-ti prezenta pe mazemania.ro sau pe dheo.ro

dan said...

link exchange?

Anonymous said...

si o urmatoare "strigare" knd ar avea loc?

georgiana

georgiana said...

si o urmatoare "strigare" knd va avea loc?