Friday, October 02, 2009

23 Septembrie-Ziua Internationala de combatere a traficului de persoane












Din nou Mandy la tastatura ... Poate ca unii nu stiu dar 23 sept este Ziua internationala de combatere a traficului de persoane. Pentru aceasta zi am organizat o piesa de teatru “fulger” in care eroii nostri s-au descurcat minunat . Ce inseamna fulger? va spun eu ..in 2 zile echipa s-a coordonat atat de bine si a fost atat de ambitioasa incat au reusit sa puna pe picioare aproximativ 15 minute de teatru...ziua de 23 a inceput la 8 de dimineata , toata echipa ne-am adunat in sala festiva a Colegiului Gh Lazar pentru a face o ultima repetitie si pentru a pune la punct toate detaliile tehnice . Ne-am trezit repede; cu toate ca fetele noastre nu spuneau acelasi lucru, pana la sfarsit toti au reusit sa-si intre in roluri . Piesa a inceput de la ora 9 , iar sentimentul de victorie a fost fantastic. In fata a 4 clase, 2 de-a 11 a si 2 de-a 10 a, am reusit sa facem
un spectacol atat de frumos si interesant incat pe parcursul piesei am avut parte de 2 randuri lungi de aplauze. Intre 10 si 11 a trebuit sa luam o pauza si ne-am retras la sediu, timp in care Mandy, adica eu am vrut sa mai insufletesc atmosfera, asa ca am dat o raita prin dulapul cu minunatiile de teatru si am gasit unelte pentru teatru de papusi (papusele); astfel am incins noi un joculet cu papusele rautacioase , plangacioase sau amuzante - astfel, am reusit sa ne detensionam cu totii! Ajungnd la Colegiul Onisifor Ghibu emotiile s-au accelerat intrucat piesa a fost prezentata in fata celor de-a 12a de la actorie ...Mai toti eram emotionati ... Dar cu toate acestea piesa a iesit foarte bine ...Astazi ne putem lauda ca am informat peste 200 de adolescenti cu privirea la traficul si exploatarea femeilor si a copiilor. . Sunt sigura ca 80 la suta dintre acestia au receptat mesajul, si ca mica noastra campanie a avut un efect asupra celor carora le-am prezentat-o.

EXPRIMA-TE PRIN TEATRU , FII ALATURI DE NOI , FII FARA LIMITE ,FII TU .






No comments: